Tuesday, June 23, 2009

Backhoppningsfri sommar? Haha..what a joke...

Trodde jag mig ha... Men idag får jag ett mail från Walter Hofer, som just nu befinner sig i Vancouver, som bad mig ta kontakt med vissa personer, så min sk ganska backhoppningslösa sommar (d.v.s. att jag bara skulle till Zakopane och Wisla) ser ut att kanske bli något helt annat. Därtill börjar han prata om även att jag skulle ha något att göra med den nordiska kombinationen.

Och detta är bara så typiskt, när jag känner att allt börjar klarna, att jag har saker och ting på plats, att jag tagit beslut om min framtid (som jag dock inte delat med mig av, då jag vill ha saker och ting klara innan jag säger något), ja då knackar backhoppningsvärlden på dörren och så är man inne i det jävla spindelnätet igen... GRATTIS.

Så Jossan, är du ledig över Hiza eventuellt?
Du ville jue dit, och ett av ställen som det eventuellt gäller är just där.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Man kan ju säga nej tack också, jag har andra planer....

Nix är inte ledig och nu är det för sent för att fixa det.