Thursday, June 04, 2009

What? I mean he looked like Jesse McCartney :)


Ja, jag skulle BARA hämta min lön på Bini´s igår, eventuellt gå inom Lukas en sväng, sen hem. Eller ja en drink i baren kanske. En drink blev betydligt mer, med dans, karaoke sång o.s.v. Sen skulle jag köra 5 killar hem som jag vatt me under kvällen, ihop med mr. Jesse McCartney bestämde vi dock att han skulle följa med in till Innsbruck..haha... Tror att hans kompis Nils blev mindre glad...whooops, I´m a bitch I know, men han kysstes inte ens bra så ;) Den där Nils asså...

Ja, resten av natten var jävligt rolig...haha... Bettina var mindre road då hon behövde plugga...sorry Betti, aba der Prüfung ist scho guat gegangen, a mit der Jesse da...hrhrhr... ;) Und Lukas i war brav, echt :D

Jag hade dock en del städning att göra när jag kört honom hem runt lunch (don´t even ask why..haha....).

Är fortfarande inte frisk, och tror tyvärr inte att drickandet igår hjälpte :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: