Wednesday, June 10, 2009

Problems in paradise

Jag berättade inte allt för er om måndagskvällen. Vi träffade på T som jag haft ihop det med innan, T som nu Emi är kompis med och som hon även är betuttad i (ovanligt att hon vill ha någon efter mig...or not..men men). Jag och T har iaf inte direkt snackat med varann det senaste året, och sist som det var förfest hos Emi, som vi sedan gick vidare så mötte T också upp oss och det blev något konstigt.

Så i måndags efter en flaska prossecco (ja, asså jag hade gjort det vare sig jag hade druckit eller ej) så studsade jag fram till T med mina bunny-öron, med Emi i släptåg och sa hej och att ja sist var det jue lite konstigt vilket inte var bra, och det var onödigt då vi jue faktiskt känner varann GANSKA väl..haha... Ja, ni skulle höra mitt "tal"...haha... askul. Ja, det gick iaf bra och allt blev utrett, men som vi alla vet är jag väldigt ärlig och T hade kortare hår innan, mer sådär att det stod upp och nu har han längre á la Zac Efron. Så jag säger:
V: Men vet du vad? Du var snyggare i kort hår, sådör som du hade det när vi hade ihop det!
T: Ärligt? Ja, då får jag väl klippa mig imorgon då :P
V: Ja, det tycker jag :P

efter att vi lämnat T

E: Gud vad du är dum, han ser jue mycket snyggare ut nu!
V: NÄÄÄ, tycker inte jag.

Idag SMS:ar Emi mig.
E: Han har helt ärligt klippt sig
V: Va? Klippt sig? Vem? jag var nyvaken typ och fattade nada
E: T!!!
V: Va???? hahahahha

Hahahahahaha... skitkul ellerhur? Kan kanske tyckas. Tror mig, det är inte kul för mig med en viss Emi som gillar killen, och jag säger bara en sak och han klipper av sig sitt hår.


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Joan :) said...

co piszesz o Efronie bo nie kumam ? :D

Vicky M said...

nic ogolnie, tylko ze jeden koles ma fryzure a la Zac :P