Tuesday, February 01, 2011

Flyg hit och dit

Det börjar verkligen bli dags för mig att boka alla mina flygbiljetter... Men ja, de som känner mig vet hur last minute jag är...hehe... När någon frågar mig runt jul att vi ska ta en resa till sommaren, så brukar jag skratta de rakt i ansiktet..haha.. "Skojar du? Ska jag veta om vi kan ta en resa till sommaren? Jag vet knappt vad som händer om en månad". Nej, jag och långtidsplanering är verkligen ingen bra kombination.

I grund och botten ligger det kanske i att jag är rädd för att binda upp mig, att jag vill vara fri, elelr iaf känna mig fri och ej "i skuld" till någon. Men men, nu är iaf VM i Alpint i Garmisch runt hörnan, ska jag jue vara nere hos Andréa om ca 10 dagar, så känns ganska lagom att boka..hehe...

Hitta billiga flygbiljetter till Schweiz, mer exakt Zürich är inte det lättaste, men på Bokasmart.se kan man hitta ganska mycket faktiskt, så det tycker jag är en smart sida om man ska ut och resa :)

xoxo,
Vicky

No comments: