Friday, September 16, 2011

Busy Friday :)

Hej hopp!
Har varit en fullspäckad dag idag. I morse var jag iväg med min mams och kollade på kakel, sedan mötte jag upp Karro för en lunch på Jensens Böfhus innan vi promenerade iväg för att hitta en present till Cilla och Mattias, som ska ha inflyttningsfest imorgon :) Sjävklart kunde jag inte hålla mig, så blev även l ite shopping för mig (visar snart).

Mötte sedan upp Sandra för en fika på Espresso House och jag vet inte vad som hände, men vi bara total flippa ut där inne..haha... Efter det körde vi till Sweatshop för ett pass med MTV Moves och sedan 1h Zumba med Vivi :) Så kom hem för ca 30min sedan.

Min hals är lite krasslig så har precis gjort mig en stor mugg med te med massa citron och honung, så får jag väl hoppas att det inte blir värre till imorgon :)

xoxo,
Vicky
Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

No comments: