Sunday, September 18, 2011

House Warming Party

Cilla och Mattias hade sin inflyttningsfest igår (fast de flyttade in för drygt 1 år sedan :P) Så åkte dit med Karro, vilket började med att jag glömde alkoholpåsen i bilen ;) Men som tur märkte min pappa det och kunde åka tillbaka och ge mig den ;P Vi hade det riktigt kul med en massa trevligt folk, och jag lyckades redan "sno" en idé från deras kök, eller tapeten de har är SKITSNYGG, fick t.o.m. tillåtelse att köpa samma, men ska se om det inte finns något i samma stil, gillar inte att apa efter helt ;)

Vi stannade till lite över 22, för sedan var vi tvungna att bege oss till Lund för att ta partybussen till Köpenhamn och NASA, men mer om det senare :)

Vad gjorde ni igår?





xoxo,
Vicky

Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

2 comments:

Predatory Blonde said...

Fina ni ar snygging! Hur hade ni det pa NASA? Love that place! Sjalv ar jag i LA, vi var ocksa ute igar. Lagget upp bilder pa bloggen sen :) puss puss

Vicky M said...

hey baby! yes, nasa är riktigt nice some ställe :) Älskar inredingen!