Sunday, September 18, 2011

Drunk Ego by Max Azria


Om vi skulle glömma att igår hände, så fick jag mig en lätt reminder när jag vaknade idag. Och då pratar jag inte om den stora törsten, eller mina döda fötter efter att ha sprungit runt på 16cm klackar i Malmö, Lund och Köpenhamn... Utan den lilla stämpeln man får när man går in gör sig påmind på handen.

Detta var iaf vad jag hade på mig igår:

Jacka: Mango Suit
Klänning: Max Azria

Skor:
nån italiensk designer
Väska: Gucci
Örhängen: D&G

Armband: Pilgrim, SNÖ of Sweden



Story to be told & shown later :)

xoxo,
Vicky
Vinn en MacBook Air med Studera Vidare - information om högskolor och universitet!

2 comments:

Anonymous said...

O matko boska czestochowska. Tą sukienką zrujnowałaś sobie całą, nie taką złą figurę. Zasłoniłaś talię, biodra, biust zamiast wyeksponować - zakryłaś, co tego te rękawy a la skrzydła nietoperza. Wygląda to jakbyś założyła na siebie pomalowany na żółto-czarno worek jutowy po ziemniakach. Chyba powinnaś poczytać w internecie jakie kroje ciuchów pasują do twojej figury.

Anonymous said...

wyglądasz super i ten mocniejszy makijaż bardzo ci pasuje