Monday, November 29, 2010

The best hairstyler

Hårprodukter är något av det viktigaste som finns, speciellt om man behandlar håret, men allt hår mår bra av proffsiga produkter. Jag måste erkänna att jag använder mycket produkter i mitt hår, men det som jag aldrig (eller nästintill aldrig) är torrfönar håret efter tvätt, men däremot plattar jag håret ofta.

GHD är vad jag önskar mig i julklapp, det är verkligen det bästa som finns på marknaden och de finns i en massa olika färger och editions. Billigaste hittar ni de hos Bangerhead, där finns även allt annat som ni kan tänka er i hårvårdsväg. Ett litet extra tips när det gäller att platta håret är att använda Biosilk i det innan, det ger en enorm effekt tycker jag :)


xoxo,
Vicky

1 comment:

Anonymous said...

Köpte min GHD här http://www.forhair.se/ghd-hair/696-ghd-midnight-collection-deluxe.html