Wednesday, December 08, 2010

Lucka 9 -Adventskalendern 2010

9:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till klockan 23.oo kan man tävla om dagens pris. Klockan 23.00 utses en vinnare. Sedan är det dags för en ny lucka att öppnas. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin Follow Vickys Blogg

I Lucka nummer 9 tävlar ni om ett presentkort hos Upplevelse.com till ett värde av 300 kr.

Unna dig själv en härlig upplevelse eller varför inte ge till någon du tycker om som julklapp?

Upplevelse.com erbjuder upplevelser som supersportbil, chokladmassage, parfymprovning, chokladprovning, spökvandring m.m.

För att vara med och tävla ska du göra följande:

Blogga om tävlingen och om vilken/vilka upplevelse-/r du skulle tycka var häftiga att utföra. Länka in till dina favoritupplevelser!

En Extra Lott: Besök Upplevelse.com’s facebook och gilla deras facebooksida.

Lycka till!

Vinnaren utses klockan 23 och kommer finnas HÄR ->GRATTIS TOVIS!
xoxo,
Vicky

15 comments:

Sandra - mamma till Molly said...

Jag är gärna med och tävlar

Min dröm som jag skulle vilja uppleva är att få vara 2 dagar till fjälls för två som man kan uppleva med hjälp av Upplevelser.se!

Gillar på FB (Sandra Li)

+ Har bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/300kr-presentkort-hos-upplevelser-912.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Johanna S said...

Hejsan! Visst är jag med och tävlar :)
Har bloggat: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2010/12/09/4109121-tavling-vickys-adventskalender/
Och gillar på facebook (Johanna Svensson)

Ha det gott!

Johanna S said...

P.S lånade din bild (Vicky´s adventskalender) om det inte gjorde något. Hojta till om det inte är okej så tar jag bort den :)

Amanda said...

Jag vill absolut vara med.
Om jag vann skulle jag unna mig själv något jag länge velat göra nämligen make-up- och färganalyskurs.

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavling-presentkort-upplevelsecom-912.html

Har också gillat på facebook - Amanda Ydnäs

Nu hoppas jag på tur!
creyla@live.se

caroline rådahl said...

hej hej

jag är med och tävlar
vad vore inte bättre än att vinna detta på min självaste födelsedag :D

jag länkar här: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavlar-om-en-upplevelse-1.html

om jag vinner denna kommer jag unna mig en spabehandling, något jag verkligen behöver men är för snål för att unna mig i vanliga fall.

andra favoriter är: chokladprovning, vinprovning ja det finns mycket kul :D

jag gillar på FB ( caroline rådahl)

caroline_radahl@hotmail.com

Alexandra said...

superkul att du är med i dagens blogg snygging :D

Alexandra said...

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*
http://vadfanskajagheta.se/2010/december/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Nellie said...

Fin blogg! :) <3

Jossan said...

Har bloggat och gillat :
jossejossan.blogspot.com

Mia - BLOGGTÄVLING PÅGÅR said...

Hejsan,
Jag skulle vilja vinna en upplevlse till min man i julklapp, att gå på vinprovning!
Sedan vi fick reda på att vi skulle ha barn, så har han släppt festlivet totalt, direkt! (vilken man va)
Istället började uppskatta att sitta med en nära killkompis dricka ett glas vin eller två, för att det är gott, & prata gravida kvinnor, & allt kring bebisar ( då dem har en jämngammal son med vår son)
Jag hade verkligen velat ge honom de från mig och vår son, för en sån super engagerad pappa tycker jag man verkligen ska visa sin uppskattning till (även bra mammor)Och då han verkligen älskar att smaka olika vinsorter!

Har tipsat om din bloggtävling i min blogg
http://misiing.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-vinnare-tavlingstips.html

Kram

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender said...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Gillar på facebook (Annika Nilsson)

När jag var inne o kikade fastnade jag mest för "kärleksvandring för två" vilket skulle vara perfekt för oss. Vi är inte några motionärer men borde röra mer på oss! ;) Varför då inte slå ihop lite romantik med nyttigheten? ;)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/december/vicky-9-december.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Tovis said...

Är gärna med och tävlar :)
Massage-upplevelsen skulle verkligen vara heelt unerbart för en utstressad småbarnsmamma som mig! :D Lite vardagsglamour i tillvaron hinns inte med så ofta liksom...

Har länkat här: http://tovis88.wordpress.com/2010/12/10/vinn-upplevelse
och blivit fan på Facebook (Tova Winbäck)


Kram
ectricgirl@yahoo.se

Anonymous said...

Jag skulle vilja vinna en Ferrari körtur!

jossejossan.blogspot.com

Anonymous said...

Oj, det var ju nästan tur eftersom jag missade gårdagens tävling. Om jag skulle vinna skulle jag lägga till det som fattas för en härlig chokladprovning, eller några kronor till för en vinprovning.

Anonymous said...

Jag är med och tävlar.

kristin352@hotmail.com