Sunday, December 12, 2010

Lucka 13 - Adventskalendern 2010

13:e december och det är dags att öppna en ny lucka i årets adventskalender. Varje dag runt midnatt (00.00) kommer en ny lucka att öppnas, fram till klockan 23.oo kan man tävla om dagens pris. Klockan 23.00 utses en vinnare. Sedan är det dags för en ny lucka att öppnas. Och så ända fram till Julafton :)
För att inte missa någon tävling lägg gärna till bloggen på Bloglovin Follow Vickys Blogg

Klockan är inte 23.00 än, så ni kan fortfarande delta i förra luckan HÄR. Ni kan delta fram tills jag avslutar luckan imorgon.

Lucka nummer 13 sponsras med ett Kalasform. Ni kan vinna dessa 4 paket med designade muffinsformar.

Läckra cupcakeformar, färgglada bakformar och snygga picknickpapper. Med bakformar i härliga färger och mönster blir bakningen ännu roligare! Bullar, muffins och cupcakes i färgglada bakformar lyfter dina skapelser – både till form och upplevelse!

Kalasform har tagit fasta på två starka traditioner i Sverige, papperstillverkning och bakning. Vi designar traditionella pappersbakformar på ett mindre traditionellt sätt! Förhoppningen är att formarna ska vara en inspiratör till bakningen och höja kreativiteten i matlagningen, även för de som annars inte är så mycket i köket.

Kalasforms bakformar är tillverkade i Sverige av svenskt återvinningsbart kvalitetspapper. Formarna är för engångsbruk med tjockare pappers- kvalitet än vad engångsbakformar normalt brukar ha.

För att tävla om:
1 lott: Skriv en kommentar
2 lotter: Blogga om tävlingen i din blogg
3 lotter: Adda mig på Bloglovin

Lycka till!

Vinnaren utses klockan 23 och kommer finnas HÄR
-> GRATTIS Evamar!

xoxo,
Vicky

32 comments:

Ingrid said...

Jag är gärna med och tävlar med en lott :)

Sandra - mamma till Molly said...

Jag är gärna med och tar 3 lotter.

Har bloggar här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/december/julkalender-hos-vicky-1312.html

Och har dig redan på Bloglovin! :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Fia said...

Jag vill vara med och tävla!:)

Saija said...

Jag vill vara med och jag har redan lagt till dig på Bloglovin! :)

Carita said...

Hej, jag tar 3 lotter.

Har länkat här: http://turkost.blogspot.com/2010/12/vickys-lucka-13.html.

Har dig på bloglovin!
Turkost@gmail.com.

Carolina said...

Jag är gärna med och tävlar!

Jag följer dig redan på Bloglovin'.

Hoppas på tur! :-)

emma roos said...

jag vill vara med=)
har länkat på min blogg: http://bitskemma.blogg.se/2010/december/kakformar.html

lakritzflicka@hotmail.com

Cecilia said...

Jag tar gärna en liten lott i tävlingen! :)
trasselsudden_(at)hotmail(punkt)com

malin_rautila@hotmail.com said...

Jag är självklart med och hoppas på tur! Tänk så mycket roligare det skulle bli att baka med dessa skönheter!
Ha det gott så länge!

Malin

denise said...

Jag vill vara med och tävla! :)

Anna said...

Är gärna med och tävlar!!
regndroppen@gmail.com

Fairy said...

Jag skulle vilja baka en massa fina muffins till vår inflyttningsfest i januari, så jag är med och tar tre lotter! :)

Har länkat här: http://fairy.blogg.se/appletree/2010/december/muffinsformar.html och bloglovin finns du redan på! :)

/Fairy (ellebellejul@gmail.com)

Annas tipsblogg said...

Vill gärna vara med. Har tipsat. http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/bak-muffinsformar_13.html

Följer dig redan på Bloglovin

Angelica said...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Hoppas på att jag vinner :)

Jag länkar här:
http://linchies.blogg.se/2010/december/tavling-om-bakformar.html

kram!

angelica.ljungkvist@live.se

evamar said...

Jag tror att kommentaren försvann?

Jag tar gärna tre lotter.

http://evamar.blogg.se/2010/december/formar-13-dec.html

Och har dig redan på BL:

Emeli- Mamma till Nathalie said...

Jag är med. Tycker de har så otroligt fina formar.

emeli_falk@hotmail.com

liselotte said...

Hej! Är med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/12/formar-13-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

annica said...

Jag är med och tävlar!

Rebecka said...

Jag vill jättegärna vara med och tävla, jag älskar att baka cupcakes, så det vore ju perfekt :)

Jag har länkat
http://ansokan.blogg.se/2010/december/kalasform.html

Anonymous said...

Hej!
Jag provar lyckan med en lott i dagens julkalender hos dig.

Nina C.

care69 said...

Jag är med, två lotter!
Har dig på BL.

care69(at)live.se

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG said...

Jag är med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/lucka-13-hos-vicky-1312-kl-23.html

info@annakarlsson.se

Emma said...

Jag vill vara med =) Ha de gottit!//Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

Therese said...

Jag är gärna med och tävlar om en lott :)

theresesundstrom@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är med och tävlar. 1 lott.

amanda.b90@hotmail.com

Anonymous said...

Tävlar gärna med en lott:)
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Susanne said...

Jag vill ha några fina formar,
för jag måste ju börja baka snart! Julen lackar....

gotland(at)speedmail.se

Jeanette said...

Jag är gärna med och tävlar!

Jessica said...

Jag vill jättegärna vinna, vore perfekt inför allt julbak:)

Conny, alias HV-pappan! said...

Jag vill vara med och tävla, vore underbart att vinna dessa till gumman som älskar att baka. Du ska smaka hennes cupcakes - helt otroliga!
Nu till jul vore det ju underbart med nya fina formar också!
Hoppas på fin vinst, och har länkat i min blogg:
http://tidanbo.blogg.se/2010/december/pappa-tavlar.html

/Conny, crazy_ace@hotmail.com

Anna said...

Muffinsformar i olika former är alltid roligt! jag är gärna med och tävlar!

Vicky M said...

Grattis Evamar!