Monday, August 15, 2011

Zlatan i en hotellbar

Satt på Radisson Blu med X igår förmiddags, helt plötsligt hör jag en massa ljud, folk, jag vänder mig om och där är Zlatan i egen hög person och AC Milan´s fotbollslag. Massa journalister och grejjer.



När vi var klara med vårt möte så skulle vi ut. Stor buss, poliser, kravallstaket och fans möttes vi av. Ja, Zlatan är STOR i Malmö. Typ ingen som kollar på de andra spelarna från Milan. Men jag la inte mina extra sekunder på Zlatan, har sett honom så mycket live (under högstadie tiden såg jag honom var och varannan dag), mina ögon vilade på Prince-Boateng ;)

Zlatan & Prince-Boateng

Hur gick matchen? Milan-Malmö FF. 2-2 i fulltid, sedan vann Milan på straffar.

xoxo,
Vicky

1 comment:

Linn - Norge said...

Å, jeg elsker Zlatan. Men han burde klippe håret. Han se veldig gammel ut med langt hår.