Saturday, February 20, 2010

Sonia Rykiel shopping & more

Hade en riktigt trevlig dag nere på stan med min mamma och moster idag. Med en hel del shopping ;) Sonia Rykiel pour H&M. Verkligen jättefina saker...dyrt blev det också... Måste nog säga att detta är lugnt topp 3 av alla gästdesigners för H&M. Sakerna är verkligen väldesignade och kvalitéen känns bra. Priserna är också OK. Tror det dyraste plagget kostar 599kr (klänningen jag köpte). Har ni kollat in kollektionen? Köpt något?
Tröja, liten hanväska, linne, klänning
Sen blev det en del smycken på Ur & Smycken, 5 par plus ett par silverörhängen, och 6 stycken ljus. Blev ett skärp på Friis & Company, och ett inne på Joy (röda). 4 Nintendo Wii spel, Bond-filmen Världen räcker inte till och 2 flerämnesblock. Inne på Matas köpte jag Dior Show maskaran (finns i paket ihop med ett läppstift nu) och även L´Oréal´s ögon make-up borttagning (bästa, jag har provat allt från billiga varianter till Vichy, Lancome Dior etc.).
xoxo,
Vicky

1 comment:

Melker said...

jag älskar rykiel-kollektionen! har 4 olika plagg och hade kunnat ha många fler