Tuesday, September 04, 2012

At Washington Court Hotel



Ja, då var äventyret i New York (saknar er redan min rosa Victoria's Secret shoppande buddies..hihi..) slut för denna gången och ett nytt ska påbörjas i USA's huvudstad Washington DC, som jag aldrig varit i förut. Skrev detta inlägg i lobbyn på Washington Court Hotel medan jag väntade på att Elina skulle dyka upp och hämta mig.



Hade ett roligt äventyr när jag anlände till hotellet igår (only in America..haha), berättar om det i videon :) 


Annars har jag sovit som en stock. Förutom att room service bankade på dörren klockan 23 på natten (jag sov och öppnade inte, kände inte för att hoppa upp i underkläderna eller klä på mig, skrek bara no thank you, haven't ordered anything.). Gissar på att det kan ha varit fortsättning på storyn när jag anlände...
 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: