Friday, September 28, 2012

People call it Jet-Lag

Ca 14h flygtid, inklusive ett stop på knappa 2h. Sov sammanlagt max 2h, 1h på varje flyg. Höll mig uppe hela dagen när jag landade hemma och la mig vid 21, helt slut såklart efter att ha varit uppe i över 27h. Idag har jag blivit väckt av 3 telefonsamtal, eller 4, men återgått till att sova tills min pappa dök upp med varm mat och Trewor klockan 18...haha... Så ja 21h har jag sovit praktiskt taget non-stop och ska nog ta ett piller om några timmar för att sova igen så jag kommer in i "den svenska rytmen".

Maten står dock kvar i köket, är inte hungrig eller trött egentligen, men tillbaks till LA vill jag typ nu. Känns inte alls bra att vara tillbaka i Malmö.
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Anonymous said...

Can you tell us moгe abоut this? I'd care to find out some additional information.
Look at my blog post check this out