Tuesday, September 04, 2012

Times Square NYC

Gängets sista kväll i New York begav jag, Christian, Rebecca och Patrik oss till Times Square. Massa med folk och "figurer". Jag ville ha en sketch, men ingen orkade vänta, så blev inget..hehe.. Funderade även på att se en stand up comedy show, men den skulle sluta först efter 2 på natten, så alla tyckte det var för sent, så blev inget av det heller, men bilder med Sesame Street gubbar fick jag iaf :)

Vissa säger att Times Square "bara är lite flashy reklamskyltar och ljus". Times Square by night är så mycket mer än bara det, atmosfären, folket, ja allt är en upplevelse som jag anser är ett måste om man spenderar några dagar i New York City :) 
hihi...

 Jag & Rebecca ♡
 Empire State Building upptill
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: