Wednesday, September 12, 2012

Den existerande mannen


Ikväll åkte Elina & jag ut till Reston för att käka middag med hennes hubby Jason. Yes, han finns ;) "Träffade" iofs honom en snabbis i förbifarten när vi var ute i helgen, men det räknas inte :)

Hade det jättetrevligt på ett superamerikans hak i Reston där jag åt en sesam crusted tuna, d.v.s. tonfisk. Är totallt inne i en tonfisk fas just nu.

 

Något som alla gör här i USA är att man tar med maten man inte äter upp i doggybags hem. Typ nästan otänkbart i Sverige. Ber man om en doggy bag där, så tittar de på en som om man inte vore från denna världen.
Klänning: River Island
Jacka: Gina Tricot
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Helén said...

Man gör VAD?!?!Hahahaha - skrattar så jag nästan kissar på mig? Man tar med sig maten HEM?
Åhhhh - varför är det inte så här i hemska Sverige? Menar... Hur mkt gott har man inte ätit ute men inte orkat äta upp eller - hur mkt har man inte tryckt i sig så man nästan blivit sjuk bara för ATT lixom?!

Härligt men jag blev chockad, trodde det var ett skämt först! ;)

Kram på dig!

Vicky M said...

nej, det är sant. Alla gör det :) Och visst 'r det smart, man betalr jue ibland dyra pengar för fantastisk mat man inte orkar äta upp :)

Servitörererna frågar alltid om man vill ha med maten om man ej ätit upp :)