Tuesday, April 02, 2013

Helt otroligt

När jag loggar in på FB precis då har jag fått mail från en kille här i Rio, som typ är sur på mig för att jag sk ska ha "sprungit runt" och berättat för folk att vi skulle ses och då bl.a. till hans ex. Som folk förövrigt berättat för mig är hans typ flickvän.

Men iaf, en tjejkompis frågade mig hur jag kände honom, och jag sa att han skrivit till mig på CS och ville ta en drink. Då sa hon till mig WHAT?! han är jue ihop med X. Så ja jag skrev faktiskt ett "snällt" mail tillbaka till honom (tur att jag är på bra humör) praktiskt taget med att S frågade mig hur jag kände han och att jag svarade. Och såklart att jag inte visste att jag inte visste att jag inte fick säga nåt om han om någon fråga mig. Ironiskt såklart.  Helt sjukt. Killen är asså praktiskt taget otrogen och han försöker skälla på mig..hahaha.. 

Ville egentligen börja mailet med "Are you fucking kidding me?!" Och att han borde kanske ha gett mig en instruktionsbok innan och kanske nämt att han har en flickvän sen ett år tillbaka. Bara en tanke liksom. Men som sagt, tur jag är på bra humör..haha..
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: