Wednesday, April 03, 2013

Small Shopping in Brazil

Har faktiskt varit väldigt duktig och inte handlat något när i Brasilien typ.  I Búzios köpte jag dock två par flip flops, ett par Havaiannas & ett par Gisele Bündchen for Ipanema (mina favvo flip flops). Sedan blev det några nagellack (love the colors) och så en sommarklänning på Chow. Sarah köpte en likadan fast i rosa (ja, believe it or not, jag tog en blå :P) så vi sprang runt och var tvilligar sista dagen och på vägen hem..haha..
xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

1 comment:

Caroline said...

Hej!

Vill du berätta hur mycket ett par klassiska svarta Hawaianas i tjejstorlek 37-38 kostar i Rio? Dessa: http://www.carolinebach.com/2012/01/value-for-money/

Mina håller långsamt på att avlida nu och de kostar typ 25USD här i Nicaragua - men har en vän som ska förbi Brasilien nästa månad. Tänkte se om det är lönt att vänta eller om jag köper mycket dyrare här! Vad säger du?

Kram
Caroline