Wednesday, April 17, 2013

Min favoritprdukt här i Rio de Janeiro

Jag vet att det har blivit lite mindre om mode och skönhet nu under tiden som jag är i Rio de Janeiro. Bloggen har blivit lite mer av en reseblogg, vilket vissa av er kanske inte gillar fullt ut. SORRY! Jag ska försöka bättra mig och få in mer mode och skönhetsinlägg än jag gjort hitintills under mina 5 veckor här.

En produkt som jag totally love och som jag typ inte skulle klara mig utan här är Björn Axéns leave-in-spray cool silver. Jag köpte den precis innan jag flög ner hit till Brasilien - något jag absolut inte ångrar. Glöm allt vad silverschampoon heter (dvs om ni inte fixar ert hår själva hemma och det är supergult...), denna produkt är så sjukt bra! Produkten luktar helt fantastiskt och lämnar håret underbart både i nyansen, men även när man känner på det så är det ej fettigt och man får ingen känsla av att man haft i någon produkt i håret, vilket enligt mig är superviktigt.

En annan produkt som jag inte skulle klara mig utan här är min Kérastase Elixir Ultime, älskar denna hårolja, som jag nämt ett antal gånger förr. Den gör verkligen underverk och jag rekommenderar er verkligen att köpa en flaska.

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: