Friday, April 26, 2013

Shopping, men inte i Rio de Janeiro

En stor nackdel med Brasilien är typ att allt som ej är brasilianskt är svindyrt (mat är också dyrt här btw.). Skrev om dryga 80kr glassen från Häagendaz's innan och mitt Kérastase schampoo & inpackning börjar ta slut, vilket kommer bli en mindre rolig historia, men iaf.

Vissa av mina sminkprodukter börjar också ta slut, så jag beställde hem lite lagom tills jag är tillbaka i Sverige i juni:
Guerlain Precious Light Rejuvenating Illuminator - klarar mig inte utan denna produkt!
Stila Sun Shimmer Dry Oil 
Bare Escentuals BareMinerals Advanced Protection SPF 20 Moisturizer Sheer Tint- använder denna dagligen
Paris Hilton Siren Body Lotion - älskar den fräscha doften, använder parfymen mycket nu här i Rio de Janeiro
Benetton EdT - fräsch och lätt för sommaren
 
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: