Thursday, September 26, 2013

Fondvägg

Enligt mig så kan tapeter och väggar hjälpa eller stjälpa en lägenhet. Det tog mig lång tid att välja färg och tapeter till min lägenhet. Till och men något så enkelt som den vita tapeten som skulle hamna i köket fick sin tid.  Jag fastnade till slut till stor del för Esprit Home's tapeter. Tyckte de hade mycket bra att välja på både när det gällde enkla tapeter, men även de med lite mer färg och design.

Hela mitt vita kök är tapetserat (och sedan målat) med Espit Home's tapet. Ni kanske undrar varför? Varför inte bara måla väggen vit. Ni anar inte hur stor skillnad det där lilla extra er, absolut ett beslut som jag inte har ångrat. 

I mitt sovalkov har jag dels en bård och så en mönstrad tapet från Esprit Home den också. Och i vardagsrummet ville jag egentligen köra på en enorm fototapet över hela ena väggen, men då mitt rum nästan är 5m långt, så skulle det för det första kosta ett antal tusenlappar, och sen blev jag rädd "tänk om det blir fel" då är det typ bortkastade pengar för man måste dra ner den. Annars tycker jag att en fototapet är något av det snyggaste som finns i tapetväg. Typ den snyggaste fondväggen som finns. Det viktiga är brara att at en bra foto och även tänka på vad man ska ha på väggen, så inte möblerna, eller vad man nu vill sätta där inte förstör själva känslan och utseendet :)

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: