Tuesday, September 10, 2013

Gästblogg: Elina - ute i Washington DC

Gud vad skoj att gästblogga här hos Vicky! En del av er kanske läste min blogg innan så ni känner mig redan, men många av er kanske inte har en blekaste aning om vem jag är! Jag heter Elina och bor i Washington DC, och jag har känt Vickan i flera år nu. Detta är andra året i rad hon kommer och hälsar på mig här i the US of A, plus att vi brukar ses varje gång jag är i Sverige. Vi har alltid så himla kul! Vi hittar på alla möjliga roliga saker och det blir en hel del fest såklart - och denna gången är inget undantag. 
I lördags var vi ute och käkade med Karin och Carina på en rysk restaurang i Washington, Mari Vanna. Supergod mat och jättegod vodka. Vi provade en massa olika smaksatta sorter (bland annat gurka/dill) och blev väl lite lulliga ganska omgående. Oh well you know, when in Russia... 
 Karin & Carina
Efter en stadig middag och på något ostadigare ben mötte vi upp en kompis till mig, Phillip, och drog iväg till U Street och hoppade runt mellan lite olika ställen. Drack ännu mer och bytte vodkan mot tequila (varför verkar det alltid som en så jäkla bra ide sådär mitt i natten)... Runt 01-snåret tröttnade de andra och jag och Vickan bestämde oss för att åka och hälsa på min kompis Michael som finally är back in town efter en two month long Euro trip. Han hade sina yachter nere vid vattnet så vi hoppade ombord där och roade oss kungligt ända fram till småtimmarna, då vi bestämde att vi fått nog av både alkohol och karlar. Hoppade in i en taxi och somnade som små grisar när vi kom hem. Slutet gott, allting gott!
 Phillip var inte den bästa fotografen..haha..
xoxo
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: