Sunday, February 02, 2014

Everything flaming!

Shit what a night! En Redbull-vodka kostar 9kr här...på vissa ställen. Drinkarna man får här typ så mycket sprit i så man blir full av en fjärdedel (det var iaf vad jag kände när vi satt på Sky Garden). Smart som jag är beställer jag dock in både Flaming Lambourginis och Flaming Waterfall. Vill inte ens fundera på hur många dl alkohol dessa "shotar" innehöll, men resultat visade väl mycket...haha...


Linda dök upp hemma utan en massa av sina saker, bl.a. hennes skor LOL. Jag lyckades glömma min spets kofta, sucks! Älskade den koftan. Sen ser jag jue ut som om jag varit i en fist-fight..haha... Som sagt skinny dipping i poolen, mitt i natten när man är allt annat än nykter är inte den bästa idén ;)
 Flaming Waterfall

 we had some waiters around ;)
 suck it....
 OMFG!
 Thumbs up Linda, for finishing!


BTW did I tell u guys that I spent the WHOLE next day in bed? Sleeping and feeling like I deserved... 
 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: