Friday, February 21, 2014

Löp Löp Löp

Som några av er vet, så är min absoluta favorit träning, löpning. Ja, jag vet att jag är tråkig som framförallt föredrar löpband, men i Rio de Janeiro sprang jag jue bara ute, som runt sjön eller längst med stranden.



Något som jag fått reda på senaste tiden är att riktigt bra skor är superviktiga. Kan jue verka logiskt, men visste ni om att om ni inte har skor som är "perfekta" så kan era tånaglar ramla av på grund av det hårda trycket som man får under en längre löptur? Lite läskigt när det händer och sedan tar det ganska lång tid för tånaglarna att växa ut igen. 

omni4 ger er iaf möjlighet till att få ett skräddarsytt program helt efter era behov när det gäller, personlig träning, kost eller träningsplanering. Asics Foot ID läser av din fot med hjälp av 3D skanning, samtidigt som du springer på ett löpband där även dtt löptryck och fottryk mäts, så att man kan välja ut de skor som passar din stil bäst. 


Något av det coolaste med Omni4, tycker jag är att de även har träning för barn. I dagens samhälle sitter jue tyvärr de flesta barn så himla mycket framför datorn, träffar inte ens sina kompisar utan föredrar att chatta online istället. Helt galet om ni frågar mig!

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

2 comments:

Anonymous said...

Hmmm...du brukar anvanda speed 6 km I timmen...det ar inte lopning...

Vicky M said...

jag värmer upp GÅENDE i 6,4km/h...