Wednesday, September 16, 2015

No more hair extensions

Jag är en av dessa lyckligt lottade människor som har mycket hår på huvudet. För mycket nästan om ni frågar mig (i mina unga skolår satt jag och slet ut hår för att ha mindre på huvudet…). Jag ha ju sedan typ början av året haft extensions fram i håret för att få lite mer fylligare look fram. Superfina, fastsatta med vax så de har inte synts, men fy fan för att jag varit irriterad på de. Inte för att de hade irriterat en vanlig människa, men allt som inte är superslätt på mig, allt som är utöver det vanliga är som en förbannelse för mig när jag ska sova eller tittar på film, för jag pillar och pillar och pillar. Så igår kväll pillade jag ut de sista extensionsen ur håret och nu känner jag mig fri. Never again säger jag bara. Ja, dvs om jag inte ”måste” för någon speciell anledning :) Och skulle jag göra igen så skulle jag såklart köra på vax igen, har aldrig sett ett så snyggt resultat med någon annan teknik.
IMG_20150601_204643 IMG_20150601_204701 IMG_20150601_205107 
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

1 comment:

Anonymous said...

Så är min känsla för mig med men för mig fungerar det jag vill hela tiden ha det jag inte har. dvs när jag går med hårförlängning vill jag efter ett tag ta ut det och när jag väl är utan så vill jag nästa direkt sätta in nytt. Vad jag gör nu är att jag använder clips för de kan jag ta in och ut under de tillfällen jag är i behov av dem. De senaste gångerna jag använt löshår har jag använt från www.hairtastic.se

Kram
Josefin