Friday, September 18, 2015

Parasailing with me love

If you wanna see all the pics, check them out on my regular blog here: We Parasail Through Life

IMG_1943Något som jag har älskat sedan första gång jag gjorde det är parasailing. E har betalat för det för något år sedan med någon tjej, men så vågade han inte göra det..haha.. Sjukt höjdrädd, men på hans födelsedag så var en av mina presenter till honom just en tur upp i det blå och en födelsedagspresent kan man ju inte säga nej till ellerhur?! ;) Jag är smart ibland, har de senaste två gångerna som jag varit nere tjatat på honom att vi ska göra det, men det har varit typ ett tvärnej, men nu så
:)
Och precis som jag lovade honom så var det inte så läskigt som man tror då man lyfter sakta uppåt, det går successivt och så är man uppe :) Här kommer lite bilder och en video som jag klippte ihop. Det ni ser är Side, Kumköy i Turkiet



:)

Vill ni se hela berättelsen och alla bilder kika in HÄR
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: