Wednesday, September 23, 2015

Relax: Because You're Worth It!

Avslappning, relax. För mig finns alltså inte möjligheten att inte ha ett badkar hemma. Visst blir det ofta duschen man väljer, för att spara tid, men de dagar jag bara vill glömma världen, bara ha tid för mig själv, ja då är badet det enda rätta. Bubbelbad, doftljus och radio. Ja, nu skulle jag vilja säga att jag sätter på typ lugna melodier, men det blir faktiskt oftast NRJ..hehe.. Men avslappnat blir det hursomhelst och med en inpackning i håret som man låter sitta i extra länge :)
IMG_20150622_220621Baylis & Harding är ett märke som jag tycker är lyx, men till en liten peng. Bubbelbad finns från 39kr för 500ml, 49kr för 200ml hand lotion, och endast 49kr för en fantastisk body scrub.  och med fri frakt!IMG_20150622_220849Modern Alchemy heter doftljus märket och detta kan bara köpas i USA. Kostar ca 20$.IMG_20150622_224851Ja, de flesta brukar kalla min duschkabin för ett ufo som de skulle vara rädda att bli instängda i..lol…
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 
 

No comments: