Wednesday, November 12, 2008

In the darkness

Jag ligger i mörkret, i mitt nya rum (tillfälliga dock). Ser ut om ett bombnedslag runtomkring, jag har typ bara bäddat. Bäddsoffan är ej skön -> Vill ha hotellsängen. Har lyckats rota fram mina mini-piller, som tog slut förra veckan. Varför ligger jag i mörkret då? Enda som lyser upp är lap-topen, jo för jag har ingen sovlampa eller sänglampa-> IKEA next.

Jag ska upp realtivit tidigt imorgon med, d.v.s. innan 9 :/ Två dagar i rad, det ni!

Varit och betalat för vårt rum på Bini's, fick såklart typ bara betala strömen. Om ma skulle kolla ordinarie priset på suiten vi hade så betalade vi inte ens två fulla nätter. Sedan var thailändskan där och lagade mat åt oss, så söt var hon. Kändes så lustigt och familjärt runt middagsbordet, Johanna, Günter, Bianca & Matäus med deras son Elias, Denise och hennes pojkvän, sen ringde Nici hela tiden som var på jobb :( Lyckades dock träffa henne i nan jag åkte hem, för då hade hon hunnit tillbaka. Hon har jue vatt med FloBali i 2 veckor *mysmys*.

Thaimaten var jävligt stark, viss del av den. Först en citrongrässoppa (som jag dock inte åt, då jag typ inte gillar citrongräs) sen risnudelsallad med bläckfisk och citrongräs (detta plockade jag dock bort i bästa mån), där trodde jag det var slut, men in kommer äggnudlar med scampi *sjukt gott* och helt underbara wokade gröbsaker, sedan någon curygryta och RIS MASSA RIS. Trodde jag skulle dö, så mätt var jag, sen ville hon fixa fruktsallad också, men alla typ skrek nej i mun på varann...hahaha...

Nä, nu ska jag fortsätta att ge C råd :)

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: