Sunday, November 02, 2008

Internet :D

Internetet funkar igen (på Bini's asså) :D Jobb igår då, Olli kom igår också :) Så söt är han, hans kompisar gjorde det dock inte lätt för honom... :P

Blev en hel del dricka igår också, sen tyckte killarna att vi skulle fortsätta dricka hos mig, där sa jag dock stopp, Olli kunde dock fått följa med, fast vi håller på med "vi är så ordentliga", så det var jue lite svårt..hehe... Jävla söt är han iaf :)
Jag och Eva spårade lite också, bl.a. Vengaboys Boom boom boom boom spelade vi..haha...

Johanna vill ändra konceptet Bini's, alltså ska vi troligtvis ha stängt resten av November, och nyöppnar i december.

Nedan kommer fortsättningen på Halloween-bilderna :P
(som extra info, så har mina parents för en gångs skulle inte sagt att de vill att jag ska skicka foton...haha...)










puSS,
xXxVickanxXx

No comments: