Monday, November 24, 2008

Pre-party 22.11.2008

Sista minuten shopping på DEZ, sedan skulle vi fixa iordning allt, ställa fram alkohol, fixa med snacks och allt annat. Kl. 21 skulle det börja, vilket ja betyder att typ ingen kommer tidigare än 22 (men snarare tidigast 23). Vi började redan dricka till kvällsmaten - hemkörd pizza (ca kl. 19.30), saken var den dock att jag drack typ hela flaskan med Frizzante, eller iaf halva då tjejerna var lite dåliga på det ja (sen säger ni att jag är full!!)

Shots-rouletten som jag fick av Karo i födelsedagspresent ställdes mitt på bordet, shotglasen fylldes med: Rom, Vodka, hallonsnaps, vitt vin, rödvid, prosecco, galliano, Amaretto sour, cola, citronsaft, blue curacao.

Videon under är typ kanske 15 min innan första folket kom. Jossan klagade på mitt dansade och sa att jag borde sitta still för att min klänning skulle hon haft som en topp. Det roliga är att den inte ens är så kort :D

Och vet ni vad jag missade? En outfitbild :( Man ser jue lite på fotona, men ändå inte. Det var iaf en klänning från H&M, capén från Tally Weilj, skor från Bruno Magli och örhängen från I.me.my och armbandet från Pilgrim.


Nä, strax får ni inlägget från själva partyt, allt i små doser vet ni, så blir det bäst :P

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Sätt på dig allt igen och ta en bild. Voila! Outfitbild ;)

Vicky M said...

smart ;)

Malin said...

Haha jossan ser rätt road ut ;)
Oh nice att Karo kom oxå.