Monday, July 27, 2009

Chanel´s new face; LILY ALLEN



Blev något paff när jag läste det. HON? bläää. Men så såg jag bilderna för den nya kampanjen Chanel Coco Cocoon och jag kunde inte tro mina ögon. Lily har gått i Scarlett Johanson´s spår och bantat ner sig rejält, något som dock passar henne väldigt bra (till skillnad från Scarlett). Snygg är vad hon är nu. Fast jag undrar om hon blivit tvungen att banta inför shootingen. Karl Lagerfelt är i alla fall fotograf till kampanjen och alla bilderna kommer så passande vara i svart/vitt.

Vad tycker ni? Less is more av henne ellerhur?



xoxo,
Vic

3 comments:

Tasja said...

Retuscherat, retuscherat. Ingen av dom där har bantat ner sig, utan bilderna är redigerade innan de publiceras.

Vicky M said...

jo, evenutellt, men Scarlett har jättemycket nyckelben, det har hon inte i vanliga fall. Men hur som helst Lily ser mycket bätttre ut på dessa bilder.

Miss Attitude said...

Ja alltså Lily ser bra ut på bilderna, mycket bättre. Fint med svart vitt, ser alltid mer klassiskt ut.