Tuesday, August 17, 2010

Tävling 16:a AUG - Nymobil.se - 2st mobilstrumpor

Nymobil.se kan du vara säker på att få de lägsta priserna. Där hittar du Laptops, mobiltillbehör, mobiler och spelkonsoler. Apple, Nokia, LG m.m. Kolla in på sidan!
Lottar här ut 2 valfria mobilstrumpor av ett värde till 149kr/st. Så 2 VINNARE
För att vara med och tävla skriver ni en kommentar och röstar på er favorit av mina designade skor på Nelly.

Rösta på Sko 1
Rösta på Sko 2
Rösta på Sko 3

ALLA kan vara med. Utan eller med blogg :)
  • För en extra lott bloggar ni om tävlingen.
  • För ännu en extra lott lägger ni till mig på Bloglovin.
  • Follow Vickys Blogg
Tävlingen avslutas den 31:e Augusti kl. 23.00

Se alla aktiva tävlingar HÄR

xoxo,
Vicky

11 comments:

MAMMAFIA said...

Jag vill vara med! Röstade på sko nr 1 =)
Hoppas på turen,
kramis
Fia
fia@mammafia.com

Leila said...

Röstade på sko 1 och vill så gärna vinna :D:D
Ska skriva ett inlägg om tävlingen sen :D

care69 said...

Jag är med!
Röstade på nr. 1.
Har dig på BL redan.

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/08/31-aug-vinn-mobilstrumpa.html

Mattias (mr22ga@hotmail.com) said...

Jag är med och har röstat på sko nr 1
Hoppas på tur och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/mobilstrumpa-31-augusti.html

Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Cilla said...

Jag gav 5 poäng till sko nr 1 - hur läcker som helst!
*håller tummarna för oss båda* ;D
Cilla, cilla1983[at]hotmail[punkt]it

jenn2you@hotmail.com said...

Jag har röstat på sko nr 2!
Jag har länkat tävlingen, och följer dig på bloglovin!
http://barbados.blogg.se/2010/august/31-augusti-mobil-strumpa.html

bakformen said...

Hejsan, vill också vara med och tävla om en mobilstrumpa.
Röstade på sko nr. 2

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Elin J said...

Jag är med och har nu röstat på sko nr 3. =)

KRAM

Anonymous said...

Röstade på sko nr 2!

Mvh Linda Fransson
Lindizz_f@hotmail.com

Emma said...

rösta på sko2 och vill gärna vara med i tävlingen :)

Liza said...

Jag är gärna med! :)
ska självklart rösta på dina skor nu! :)