Wednesday, April 11, 2012

I will eat my Ceasar-salads here

Jag och Kaytan bestämde date på Vapiano idag, efter en liten stund kom Magda och våldgästa också ;) Söte kom direkt efter sin simträning i sin OnePiece och helt osminkad så hon fick visa leg vid ingången...haha... 18-års gräns..hihihi... 

Jag ville egentligen har en av specials rätterna, men ädelosten var slut :( Så blev att testa carbonnaran. Den var väl god, men inget wow. Vapiano har mycket bättre pastarätter än den :) Kaytan tog ceasar-sallad som jag aldrig käkat där innan och jag snyltade lite för att smaka och den var sjukt god. Sedan Times stängde för typ 100 år sedan har jag letat efter ett ställe i Malmö som serverar god ceasar sallad, men de flesta ställen har varit nitlotter, men nu. Vapiano's är LOVELY!



Ett glas rött blev det till Valpolicella Superiore, måste dock säga att jag var besviken på den. Inte alls lika god som den jag har hemma, så nästa gång satsar jag åter på deras sjukt goda husets :)

xoxo, 
Vicky

Delta i påsktävlingen HÄR!

No comments: