Thursday, April 26, 2012

Mittbena

Hade tid att dra till frisören ännu en gång under min vecka här. Körde denna gång en Brazilian Blowout som det så fint heter. Det är en behandling som håller i ca 3 månader (står 4-6 på nätet, men det är bullshit). Håret blir rakt och glansigt, samt att man återuppbygger hårstrået så det blir friskare. En riktigt bra behandling, som dock är lite jobbig att sköta direkt efter. På 72h får man inte blöta håret, inte sätta upp det eller något, och hela tiden försöka se till att det är så rakt och kammat som möjligt. 

Sedan så måste man använda sulfat fritt schampoo och balsam, för annars förstör man behandlingen. Dyrt är det också, men absolut värt det. Iaf i Polen där det kostar runt 2000kr istället för typ det dubbla i Sverige

Mittbena blev det också. Jag tycker det är sjukt snyggt, men på mig själv tycker jag det är sjukt svårburet, så blir nog att gå tillbaka till sidobena efter hårtvätten.
xoxo,  
Vicky

1 comment:

GlamPuss said...

Supersnyggt! Men jag haller med, jag trivs inte i mittbena heller. Det kravs en viss look for det pa nat vis...