Sunday, December 02, 2012

1:a Advent

Första advent idag ja. Har ni tänt ljus och druckit glögg? Jag har glömt att tända min ljusstake, men glögg och marängtårta har jag ätit hos mina föräldrar :) 

Btw. Dufvenkrook´s glögg är den bästa som finns på marknaden enligt mitt tycke. Finns 2.2% i vanliga matbutiker och så starkglögg på Systemet. Väl värd varenda extra krona som den kostar i jämförelse med billigare sorter.

P.S. Glöm inte delta i min Adventskalender: http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2012/12/adventskalendern-tavling-cool-stuff.html 
 

xoxo,  
Vicky  
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen said...

Låter som en mysig första advent. Här blev det lite glögg, pepparkaksbrowie och massa tentaplugg!

Vicky M said...

ja, det var helt ok :) lycka till på tentan!