Tuesday, December 11, 2012

Stjärnklart Efterfesten

Efter att ha återställt hela Koncerthuset till sitt vanliga, var det dags att slänga på en fresh sweather och för personalen att supa ner våra värkande fötter (och vad folk nu hade ont i). Efter ett tag dök en hel del av folket från Stjärnklart showen också upp och jag fick för mig att jag skulle ringa C i USA. Lagom smart, då jag spenderade lååång tid på mobilen och inte blev jag på bättre humör av det..haha.. Iaf massa Dooley's intag, ja inte något jag väljer i vanliga fall, ni vet att jag är en Bombay Sapphire-Tonic tjej, men det fanns inte på menyn. Inte ens någon billigare variant. Men vi klarade oss iaf ;) Strip-tease och lap dances fick vi också erfara, ja en helt vanlig dag efter jobb asså :)


 Cassie körde också hårt ;)
 Anthony är glad
 Jodå, Dooley's var en av sponsorerna..hehe..
xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: