Friday, March 04, 2011

Burlesque


Det var en överrasking att se Christina Aguilera´s skådespelartalanger komma fram. Jag måste säga att hon var riktigt bra, vilket hon även har fått lysande kritik för. Har velat se Burlesque länge, men lyckades se den först när jag kom till Warszawa förra veckan.

Alla har jue prisat filmen till gudarna, så det är väl klart att man ville se den :) Därtill är jue Moulin Rouge min absoluta favoritfilm, och denna verkade det vara samma stuk på. Det är en bra film, men jag förstår inte riktigt varför alla tycker den är så super? Handlingen är bra, men man vet nästan från början hur alla relationer kommer att utvecklas, där fattas överraskingsmoment.

Vad tycker ni som sett den?

Sen måste jag bara säga att jag tycker att Cher´s röst är ganska hemsk. Inte hemsk som i falsk, men hon låter jue som en kar...


xoxo,
Vicky

No comments: