Wednesday, March 02, 2011

Let´s Relax


Dagarna i Polen, eller nu i Szczecin har varit ganska soft. Idag började det med en 2h lång behandling på Laser Studio med ansiktsbehandling, massage, parafinbad för händer och fötter och massage med varma stenar.

Sedan mötte jag upp min moster, vi gick in om Beautiful Skin, där jag tog en ledig tid för permanent hårborttagning. Vi lunchade på Subway, sedan var vi hemma en sväng innan vi gick till Galaxy, där jag köpte ett par vantar och en Philip Russell-topp.

Hittade även ett par skitsnygga italienska stövlar, men min mams skrek i telefonluren att jag redan har en miljon skor hemma och att hon kommer ta mitt Amex-kort om jag kommer hem med dessa... Så jag avstod, men vetjefan om jag inte tänker bege mig in och köpa de innan jag åker till Sverige imorgon.


xoxo,
Vicky

No comments: