Monday, March 14, 2011

En lista :)

1. Hur gammal är du om fem år? för gammal...
2. Vem var den sista du träffade? Marta & Menda som jag är hos just nu :)
3. Hur lång är du? 172 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Någon konstig fransk film på bio
5. Vem ringde du senast? Karolina Leto :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till Maciek/Ciacho och jag ska nog inte skriva vad som stod i det..hehe...
7. Var är dagens planer? Klockan är nästan nio och jag är sjuk, så blir lite chill med girlsen bara, sen sova :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag vill ha ut av det
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? En knapp vecka sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Strax innan 10.00
13. Har du någon gång hittat en katt? yes
14. Vilken är din favoritplats? Sängen..hehe...
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och mördare
18. Vem fick dig att skratta senast? Tjejerna idag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? yes
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder? Med, oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7
23. Hur många landskap har du bott i? Sammanlagt i 5
24. Har du någon gång spytt på fyllan? yes
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? väldigt
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Investera bl.a
29. Tycker du om Kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? yes
31. Vad dricker du till frukost? Iced coffee latte
32. Sover du på någon särskild sida? nope
33. Kan du spela poker? yes
34. Tycker du om att mysa? beror på med vem
35. Är du en beroendemänniska? tror inte det, eller jag är beroende av ständig förändring
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min kusin Sylwia.
37. Vill du ha barn? klart :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska, ryska, polska, norska, franska och minimalt med spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? har en del, bl.a. ett vitt- och svart diamantarmband från Cartier :)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? min tandborste..hehe...
45. Vem är den roligaste människan du känner? Iskierka..hehe...
46. Välj ett ärr på din kropp? höger knä
47. Vad har du för ringsignal? Blackberry´s förinställda
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? yes
49. Flirtar du mycket? Jag tycker inte det, men folk säger att jag flirtar all the time ;P
50. Vart togs din profilbild för d
in blogg i? Sverige
51. Kan du byta olja på bilen? nope
52. Har du fått fortkörningsböter? yes, 168km/h när det var 100km/h gräns..haha... och ett par gånger till
53. Vilken var den senaste bok du läste? Blondie av Birgitta Andersson
54. Läser du dagstidningen? online
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE
56. Dansar du i bilen? klart :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Polskie Radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min underskrift på ett kvitto
59. När var du i kyrkan senast? i påskas
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill

xoxo,
Vicky

No comments: