Wednesday, July 01, 2009

Horses ♥

Jag är inget direkt fan av Britney´s nya album, men den nya låten Radar och videon till den tycker jag är sjukt bra :) Tycker dte passar sig att ta upp Britney nu,en del som hänt runt henne de senaste dagarna, hennes Twitter-konto blev "stulet". där hon blev "fejkdöd" och hon har eventuellt bytt hårfärg.

Mycket hästar, och gällande Tunesien, så fick ni jue inte alla bilder, så tänkte update:a er med hästbilderna nu :)
Kan säga att hästarna var allt annat än välridna där dock.... Vilket även syns på bilderna...
puSS,
xXxVickanxXx

9 comments:

Tasja said...

Men dom såg fina och välmående ut i alla fall! Det är inte så ofta de gör det på sådana turistorter.

Hörru, Göteborg. Har du någon ide om när? Jag har ju redan ett schema och måste se var det kan pressas in. Ev måste jag ju försöka byta bort pass och så och då måste man vara ute i god tid.

Vicky M said...

ja säg mig när du kan, mitt i veckan är super och bättre än helgen, mindre folk och hotellpriserna är bättre :D

jag anpassar mig :D

pusss

Vicky M said...

hästarna var fina, det var ett tävlingstall, fanns både tävlingshästar, polishästar och andra hästar för turister och så.

Tasja said...

Jaaa alltså 3 dagar ledig i rad har jag inte mer denna sommar. MEN jag har i alla fall ett tillfälle då jag gör natt sen ledig två och gör natt, dvs jag får sova på tåget/bussen och när jag kommer hem från jag gå direkt till jobbet. Men det är en helg så klart.... 31 juli - 2 augusti.

Sen går det även 22-24 juli är nästan bättre då jag "bara" går på natten den 24:e men är du i Sverige då?

Vicky M said...

22-24 låter lovely, elelr ännu längre fram annars :)

eller om man är där på förmiddagen, går på liseberg, sover en napp på hotell, nästa dag i gbg sen på kvällen kan man åka hem omdm et passar dig bättre :)

pusss

Tasja said...

Ja funkar ju med. Annars blir det september när jag har semester men troligen mitten/slutet eftersom jag är i Bremen i början. Men då har väl du åkt hem??

Vet inte hur tidigt jag kan vara i Göteborg. Du vet bara resan dit tar ju mig 6-8 timmar minst!
Vet itne när första tåget går.

Vicky M said...

ja, vi löser det på något sätt när jag e in Sweden :)

Fru Evelina said...

vad härligt att rida på stranden! det gjorde jag och min man också när vi var på bröllopsresa i tunisien. dock blev det väldig mkt skritt eftersom han inte kan rida =)

Vicky M said...

rida är det bästa som finns :)