Tuesday, November 10, 2009

Let´s talk about sex


Eftersom jag lever i celibat för tillfället :P Ja, ingen tror mig och alla tycker jag är korkad, men för tillfället tycker jag inte att någon är good enough pour moi. No sex is better, than bad sex :D

Men jag kan jue ge er aktiva lite hjälp på traven, då mina kompisar verkar tycka att jag är en expert på området ;) Idag hände t.ex en rolig sak, fick ett SMS av en kompis "Har äntligen gjort det (hon har en pojkvän sen långt tillbaka)...ville bara dela med mig av det till dig. Tack för allt!".

Och visst blev jag glad att hon ville dela med sig något så speciellt för henne, och egentligen kom SMS:et i natt. D.v.s. jag var typ den första person hon tänkte på..hihi.. Gulligt ellerhur?

Men iaf över till er aktiva ;)
Finns mat som man kan äta som gynnar sexlivet.
  • Ostron - gör dig våt
  • Mörk choklad - gör dig kåt
  • Sparris - kuken står
  • Kaffe - ger lust
  • Avokado - ökar sexlusten
  • Frukt, speciellt ananas-gör att man får en frächare lukt
  • Vitlök för man - uthållig erektion
Och att kanske undvika
  • Vitlök för kvinna - du luktar dåligt där nere
  • Papaya - minskar sexlusten
Kan ni några fler?

xoxo,
Vicky

No comments: