Tuesday, November 03, 2009

Malin´s systers LA-blogg :)


En massa snack om Malin Åkerman den senaste tiden. Om hennes filmer, premiärer, relationen till motspelaren Vince Vaughn etc.

Jag tänkte för er som är intresserade tipsa om Malin´s lillasysters blogg, som även hon befinner sig i Los Angeles och hänger med på fester och premiärer.

Ur Jennifer´s blogg:
Sitter på kontoret och kollar genom foton från Malins fotografering igår på butiken Sunglas Hut. Helt otroligt egentligen att affärerna ringer dit kändisar och betalar dem för att låtsas shoppa i deras butik, endast för att lockar kunder. Det sjukaste är ändå att de oberörda kändisarna till och med får betalt och lämnar shoppen med en påse i handen, som dem självklart fått som tack för att de ställde upp. Ha! Om livet vore så enkelt..


Ååh.. pinsamt!! För några månader sen sprang jag och Malin på Mickey Rourke och hade en rolig kväll tillsammans. I torsdags, på Voyeur, ser jag honom gå ut från nattklubben när alla ska lämna och paparazzin flockas omkring den gamla brottaren. Jag, efter ett glas vin eller två, tror såklart att jag känner snubben och skriker "Mickey!" Han vänder sig förvirrat om och frågar "Who's there?" "It's me, Jennifer!" Va? Va?! Vad sysslar jag med? Varför skulle han någonsin komma ihåg mig och varför skulle det komma som en reflex att skrika ut hans namn från ingenstans..?! Efter konstiga blickar från paparazzin som också undrar vad det är för galning som skriker fortsätter dem att springa efter och blixtra med kameran runt Rourke och någon brud. Jag kommer nog aldrig få veta om han visste att det var jag eller inte, men det vill jag nog aldrig veta heller.. It wasn't me!
Har ni läst hennes blogg någon gång?

xoxo,
Vicky

No comments: