Monday, January 18, 2010

Håll mig borta från Tally Weijl


Jag kan helt enkelt inte lämna denna affär utan att ha med mig minst en stor kasse med inköp. Inte blev det bättre idag när jag egentligen hade megabråttom. Åkte in om DEZ för att köpa Red Bull Sugarfree & mjölk, sedan även en present till Daisy som fyller år idag, linsvätska, och så skulle jag in om Media Markt och köpa laddare till min iPod. De två viktigaste sakerna var dock linsvätska och laddaren till iPoden... Ja, ni kan jue gissa att jag inte köpte något av det, då tiden inte räckte till... Och då var jag ändå en 30 minuter sen till min franska (detta mest p.g.a. trafiken dock).

Inne på Tally Weijl blev det en stickad koftklänning, en svart bolero (jag lyckas alltid glömma dessa på olika uteställen), en längre zip-hoodie, en klänning och en collar (visar video sen).

Köpte en massa frukt förutom mjölken och Red Bullen också :D Tänkte först bara köpa ett nät med clementiner, men ekonomisk som man är ;) Så hade de en hel spann full med blodapelsiner Jättebilligt, så nu har jag 6,5kg blodapelsiner hemma :D Därtill blev det röda grape frukter och två färskpressade juicer (apelsin och apelsin/morot). 10 kiwis och 3 mangos :D Och så en blomkål :D Så det är vad jag äger i matväg just nu :)



Sen blev det lite underkläder från Sonja Rykiel...Ja, jag vet jag har fått fnatt på underkläder, but can´t help it.

xoxo,
Vicky

No comments: