Monday, January 11, 2010

The Saturday the good girl took a one day break for the old bad girl to visit ;)

Ja, som några av er kanske har sett på Twitter, så jobbade jag i lördags och det var ingen mindre än Olli´s födelsedag :P Sjukt kul var det och såklart gick det ganska vilt till... Tröjor revs isär så vi alla i personalen sprang runt i våra underkläder... ja, alltså upptill, för mina hotpants fick jag behålla på...men knappt..haha... Ja, strip-tease uppe på bardisken, och typ alla killar sprang runt i underkläderna... Kul var det..riktigt kul..haha...

Fast när man var helt genomblöt av all skumpa och JACK DANIELS som sprutades (Ja, här i Österrike tar vi skumpa sprut till nästa nivå), så var jag inte sådär jätteglad, allt klibbade, mina Sonja Rykiel skor vet jag inte om de någonsin kommer bli sig själv igen och mitt hår..ja det ska vi inte ens tala om..haha...

Cameran glömde jag såklart, så ni får nöja er med ett GAMMALT foto från Halloween 2008 Olli :P

xoxo,
Vicky

No comments: