Tuesday, April 06, 2010

Min Toshiba är lite dead :(


Ja, det där laddningshålet har gått isönder :( Så den vill inte ladda, vilket innebär att jag inte kommer åt mina foton eller något, and I hate it! Pappas dator gillar jag inte heller. För det första är det XP, och jag är som vi vet ett megafan av Vista. Ska iaf iväg med den i eftermiddag och jag hoppas få tillbaka den imorgon. Please Please Please.

BTW. så funderar jag på en Mac Air som man kan ha när man reser, då de inte väger något. Vad tror ni? Har dock väldigt svårt för Mac... Vanesak, jag vet...men iaf. Apple har jue snygga saker iaf.

xoxo,
Vicky

3 comments:

Gunia said...

Hi Vicky! Oglądałam filmik pod poprzednim poście.. stale o Alexandrze hehe.. kiedy dasz post o Lillehammer na polskim ?? I o Planicy bo widziałam tutaj fotke z Kristina (czyli ja widziałas) czekam na relacje, a jak tam po świetach? kiedy wracasz do austri? pzdr

Vicky M said...

hey!

no z Kris dosyc duzo czasu spedzalam :) fotke mialam dac wczoraj no ale niestety moj komp stwierdzil ze ne bedzie dizlal, tz. ladowanie i dzis musisalam oddac do naprawy, moze jutro mi juz oddadza :)

Do IBK wracam w poniedzialek :)

pozdro

Gunia said...

hihi, uparty ten twoj komp nie powiem, rozmawiałam z Kriss kilka razy na Myspace, i wydaje sie byc miłą laska w rzeczywistosci... nie wiesz czy z tym LGP w wisle jest juz na 100% pewne? bo nie wiem już gdzie rezerwowac nocleg :(

pzdr