Wednesday, October 27, 2010

Sympatisk eller inte?


Hur många av er såg säsongspremiären av Svenska Hollywoodfruar? Kul att de är tillbaka och främst för att underbara Agnes-Nicole Winter åter är med i rutan, hon är en sådan snäll och otrolig person :)

Ska jag göra min topplista så blir det:
1. Agnes-Nicole
2. Maria
(har lärt mig att gilla henne)
3. Päivi

4.
Isabel
5. Lena


Så nu ska vi kasta lite ris, Lena tycker jag är GRÄÄÄSLIG. Hon är hemsk helt enkelt. Sen kommer vi till nytillskottet Isabel. Jag tycker hon verkar väldigt trevlig och jordnära i sin blogg, men jag blev rent ut sagt väldigt förvånad efter avsnittet. Det känns dels som om hon försöker bli en ny Anna Anka (vilket hon inte lyckas med) och därtill är hon inte det minsta..hmm.. ja hur ska jag säga det, gillvänlig? Hon skryter hela tiden om att P Diddy bodde i huset innan och känns väldigt förnäm, som om hon försöker spela världens största Hollywood-kändis utan att ens va i närheten.

Eller vad tycker ni?


xoxo,
Vicky

No comments: