Friday, March 21, 2014

Att vara tillbaka och veta varför man gick

Redan efter väldigt kort tid var det så himla klart för mig varför jag lämnade denna världen. Man kanske inte märkte det lika när man satt i mitten av den, men det är en så toxic environment som är så onyttig tt vara i att det är sjukt. Folk är så sjukt egoistiska och fula mot varann (nu pratar jag inte backhopparna) att jag mår illa av det. Det är inte det att jag är over it, jag är above it.

Don't get me wrong; killarna är trevliga och det är kul att se de igen, men jag hade aldrig satt mig i denna värld igen. Det är inte konstigt att tjejerna gråter till höger och vänster, för här måste man vara väldigt säker på sig själv och psykiskt stark för att inte bli indragen i en whirlwind...

Nä, nu ska jag väl gå ut och vara lite social i solen.


 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: