Tuesday, March 11, 2014

En tanke börjar gro.. och jag är impulsiv ;)

I förrigår skrev T till mig på FB-chatten. Han har varit på världs cupen i backhoppning och hade varit ute efter sista tävlingarna och stött på Österrikarna i en bar. En av killarna där hade nämt att jag bodde jue i Innsbruck innan och något crazy vi gjorde typ 10 år sedan eller nåt på en av tävlingarna. Så himla kul att det dyker upp lite här och där..haha...

Iaf säger T att shit vi måste ses snart igen!!! Och såklart får mig detta att direkt börja fundera. Världs Cup avslutningen närmar sig... Så jag skickar iväg några mess och whoops så hr jag boende... Så mindre än 24h senare bokar jag flygbiljetter och whoops; The Bitch Is Back! ;) Vet en hel del tjejer som inte kommer vara det minsta glada att jag dyker upp..haha... Tough Luck!
xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: