Monday, March 31, 2014

Om han inte kan få det, kan han försöka betala för det

Jag är inte den som skriver om mitt privatliv i bloggen, iaf inte när det gäller killar, men iband händer de mest sjuka grejjer och då kan jag inte låta bli. Så den här modellkillen har vatt på mig sen typ i januari. Messat, ringt och skrivit, men jag har inte träffat honom. Så messar han idag ett långt mess om att njuta av vädret etc.

Så jag svarar at jag är sjuk. Så skriver han att han tänkte om jag ville mysa lite. Jag svarar inte, då skriver han "Du kan få 3000"

Like are you fucking kidding me?! Men ja, lyckas man inte få något gratis så kan man jue försöka för pengar. Obviously funkade inte det heller för honom.  Men ja, har man försökt i 3 månader så finns det väl inte så mycket mer att göra...

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!

No comments: