Wednesday, April 22, 2015

Ändra Dig För Dig Själv

Vilken tjej idag älskar hela sin kropp från topp till tå? INGEN. Det spelar ingen roll hur vi ser ut,  så kommer det alltid finnas något som vi vill ändra på, vi kommer aldrig att bli perfekta i våra egna ögon vad vi än gör. Att tycka om sig själv är jätteviktigt, det är kanske även jättesvårt med alla påtryckningar utifrån på "hur man ska se ut". Folk frågar mig ofta, "hur gör man?" Du är ju inte smal och du springer runt i magtröjor etc och är supersjälvsäker? Tyvärr tror jag mycket ligger i "generna". Det kanske låter dumt, men självförtroende tror jag är väldigt svårt att lära sig. Vad man måste inse först är att "detta är vad jag har att jobba med" och inse att ju mer man tycker om sig själv, ju bättre kommer man må. Alla kan förändras, men det är väldigt viktigt att man vill göra denna förändring för sig själv, inte för att någon annan säger att man ska.

Vad man kan börja med är att hitta en sak som man tycker bäst om med sig själv och försöka bygga på det, samdigt som man kan hitta något som man verkligen inte tycker om och försöka förändra detta, eller ge sig ett "fripass" på denna punkten som om den inte fanns. Plastikkirurgi är ett sätt, jag är väldigt för det så länge man gör det för sig själv. Mitt "fripass" är t.ex. mina bröst, något jag velat ha gjort länge och so jag innerst inne hoppas att jag äntligen kan göra i år. Detta är mitt fripass, då jag "på egen hand" inte kan göra något åt det. Hur känner ni inför plastikkirurgi?

---Vicky 
Bloggar även på
http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska    



No comments: